Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Continuous and discrete time attitude control of a vehicle
Najvarová, Lucie ; Nechvátal, Luděk (oponent) ; Gennaro, Stefano Di (vedoucí práce)
Attitude vehicle control has become an important problem in automotive control applications. Such a control is made possible thanks to the introduction of various "by-wire" subsystems, such as steer-by-wire, break-by-wire, etc. These represent the electronic equivalent of existing mechanical and hydraulic subsystems. In particular, digital controls determined on the basis of the vehicle sampled dynamics can be determined. The advantage of determining a digital control is the avoidance of performance deterioration of the continuous control law when implemented with zero order holders.
Algebraická kritéria v teorii stability lineárních systémů
Gáčová, Veronika ; Lacko, Branislav (oponent) ; Dosoudilová, Monika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stabilitou lineárních systémů a jejím posouzením s využitím zejména algebraických kritérií. Teoretická část práce je věnována popisu regulačního obvodu, významu diferenciálních rovnic v teorii přenosu a popisu kritérií pro určování stability. Hlavní náplní práce je srovnání náročnosti algebraických a frekvenčních kritérií při určování stability regulačního obvodu na konkrétním příkladě. Kromě tohoto přístupu nás bude zajímat i stabilita řešení odpovídající homogenní diferenciální rovnice. Závěry budou demonstrovány použitím softwaru Matlab.
Aplikace Laplaceovy transformace a HPM (Homotopy perturbation method) pro řešení Burgersovy rovnice
Chaloupka, Tomáš ; Felcman, Jiří (vedoucí práce) ; Janovský, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodou homotopie pro řešení různých druhů funkcionálních rovnic. V úvodu je metoda zformulována. V první kapitole je pak užití na několika typech funkcionálních rovnic. Ve druhé kapitole se seznámíme s Laplaceovou transformací a zkombinujeme jí s metodou homotopie pro řešení diferenciálních rovnic. V poslední kapitole je řešena Burgersova rovnice pro různé počáteční podmínky. Pro tyto podmínky vyšetřujeme existenci řešení, případně jeho aproximaci. Metodu homotopie porovnáváme s metodou charakteristik. Aplikujeme metodu homotopie pro některé časy, kde metoda charakteristik existenci klasického řešení nevylučuje.
Algebraická kritéria v teorii stability lineárních systémů
Gáčová, Veronika ; Lacko, Branislav (oponent) ; Dosoudilová, Monika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stabilitou lineárních systémů a jejím posouzením s využitím zejména algebraických kritérií. Teoretická část práce je věnována popisu regulačního obvodu, významu diferenciálních rovnic v teorii přenosu a popisu kritérií pro určování stability. Hlavní náplní práce je srovnání náročnosti algebraických a frekvenčních kritérií při určování stability regulačního obvodu na konkrétním příkladě. Kromě tohoto přístupu nás bude zajímat i stabilita řešení odpovídající homogenní diferenciální rovnice. Závěry budou demonstrovány použitím softwaru Matlab.
Aplikace Laplaceovy transformace a HPM (Homotopy perturbation method) pro řešení Burgersovy rovnice
Chaloupka, Tomáš ; Felcman, Jiří (vedoucí práce) ; Janovský, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodou homotopie pro řešení různých druhů funkcionálních rovnic. V úvodu je metoda zformulována. V první kapitole je pak užití na několika typech funkcionálních rovnic. Ve druhé kapitole se seznámíme s Laplaceovou transformací a zkombinujeme jí s metodou homotopie pro řešení diferenciálních rovnic. V poslední kapitole je řešena Burgersova rovnice pro různé počáteční podmínky. Pro tyto podmínky vyšetřujeme existenci řešení, případně jeho aproximaci. Metodu homotopie porovnáváme s metodou charakteristik. Aplikujeme metodu homotopie pro některé časy, kde metoda charakteristik existenci klasického řešení nevylučuje.
Continuous and discrete time attitude control of a vehicle
Najvarová, Lucie ; Nechvátal, Luděk (oponent) ; Gennaro, Stefano Di (vedoucí práce)
Attitude vehicle control has become an important problem in automotive control applications. Such a control is made possible thanks to the introduction of various "by-wire" subsystems, such as steer-by-wire, break-by-wire, etc. These represent the electronic equivalent of existing mechanical and hydraulic subsystems. In particular, digital controls determined on the basis of the vehicle sampled dynamics can be determined. The advantage of determining a digital control is the avoidance of performance deterioration of the continuous control law when implemented with zero order holders.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.